"Film cheerleaders"

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering! Jag har haft sjukt mkt prov hela veckan, menmen så är det när man går i åttan. I dag har jag varit på en cheerleading uppvisning på Lidingö för MTG det e något företag som äger telefonabonnemang, tror jag. Efter som att jag inte va med på träningen på torsdagen eller söndagen så fick inte jag va me på uppvisningen heller, men jag fick va med och va "film cheerleaders" såna som man ser i amrekanska filmer som står och hejar på. Det va riktigt kul men jobbigt skulle le och va glad hela tiden för folk tog kort på oss och cheerleaders ska ju va glad, så nu har jag jätte ont i käkarna:) vi åkte typ hem vid fyra. Så jag va hemma vid halv sex och då va det bara att sätta sig och plugga på dom oregelbundna verben i engelska=( Men sen vid nio så började ju DHW! Det e så grymt bra!! Någon mer som tittar?
Efter DHW så pluggad jag på engelskan igen men sen va jag ju tvungen att skriv ett inlägg innan jag går och lägger mig;)
lägger in lite bilder från dagen i morron och kommentera gärna!

puss o kram skum banan


Kommentarer
Postat av: anonym

Va, e du en cheerleader? coolt

2009-11-24 @ 23:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0